Inlåst....

Ännu en tisdag och idag har jag inte gjort något vettigt alls. Men de kan vara skönt det med. Vaknade i morse av att Harry gjorde sig klar för skolan...Hade inte så mycket att göra kl 07.45 på morgonen så jag började diska och fixa i köket. Skönt att ha det gjort.

My rooomie Harry - söt som socker


Så, vad har hänt sen sist? I söndags när jag kom hem från jobbet somnade jag och sov igenom hela söndagen. Vaknade en kort stund på kvällen men somna sedan om och vaknade upp måndag morgon. Behövde verkligen det efter den lilla sömn jag fick under helgen..

Jag på Jobbet..Lagom sliten...


Så missade man bussen hem...

Just det..haha...måste bara berätta!! Igår morse när Harry skulle iväg till skolan och precis gå hemifrån gick våran ytterdörr sönder!! Alltså handtaget, så vi är inlåsta i lägenheten.
(Dörren har krånglat innan, men man har ju kunnat komma in och ut iaf)
 Rena turen att man inte fick panik. Harry slängde sig på telefon och ringde Vaktmästaren hos vårat hyresbolag och efter en kvart var han på plats. Eftersom dörren inte gick att öppna fick dom kommunisera genom brevlåde inkastet, det hela blev rätt komiskt. Iallafall så kunde inte Vaktmästaren fixa dörren utan han fick ringa en låssmed som fick borra och ha sig för att laga handtaget. Det hela löste sig tillslut och nu är dörren som ny...Men det är verkligen en sån där udda grej som bara kan hända oss...:D HUMOR säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0