Ännu mera onödigt vetande om MOI!

Senaste kompis du träffade: Räknar jobbarkompis? i såfall Fredrik, annars Valle innan jag gick hemifrån.
Personen du pratade I telefon med: Sköna lirare i Norrköping
Du fick SMS av: Brorsan som önskade Glad Påsk (inget svar ..har tomt på kortet..Love u ♥)
Du kramade: Lillsyrran när jag mötte henne vis bussen..
Idag är det: Påskafton, en tidig sådan
 Kläder: Vinteroverall, cykelhjälm, träskor och skinnjacka...eller?
 Imorgon är det: Söndag och jag är leeeeeedig
Planer: Åka hem om 2 timmar o äta frukost!
Färg: GULT är inte fult
Årstid: Våren...
 Saknar du någon?: Ja, om jag gör!
Humör för tillfället?: Lite trött, lite hungrig, lite kul..
Vad åt du sist?: Godis från syrrans påskägg
 Vad irriterar du dig på?: skrikiga och äckliga barn
 Hur många par skor använder du regelbundet? 2 kanske..
Har du någon gång burit en folkdräkt? Usch och fy..knappast


Någon Som vill veta något mer?


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack så mycket för dina rader. Ja jag hade lite trist här hemma i går och plockade fram ena kameran och tog några bilder på fjärdrarna i fönstret. Glad påsk!

2009-04-11 @ 06:54:55
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: Marie

Men vad skoj att du vill följa min vardag med mina kameror. Ha en fin fortsatt påsk! =)

2009-04-11 @ 07:34:09
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: broder

JAg ana du ingen slant kvar på kortet...LOVE U ANYWAY



kram på errrrrrrrrrr

2009-04-11 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0