Chillout (från igår)

Äntligen!! Nu har jag precis kastat mig på sängen och är helt slut. Hantverkarna var klara efter 12 någongång och då var det bara att sätta igång och städa. Diska, torka spisen, damsuga och torka golv. För att inte tala om ställa rätt allt i mitt rum, är helt mör ikroppen.

Har precis kommit ut ur en efterlängtad dusch och nu väntar jag på att Valle ska komma hem. Hon är och fixar mat från Greken (kolgrillen) nu. Det kommer sitta tokfint tror jag.

Ska ta och leta upp någon bra film nu som man kan se. Blir en riktig chillout kväll, imorgon ska man ju jobba igen, woop-ti-do.

Tjo flöjt!


Kommentarer
Postat av: broder

Tjo FLÖJT sissssssssssssssssssssssssssss

kram

2009-04-23 @ 13:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0