Holding Hands

1 missat Samtal

Fan fan fan fan, när han väl ringer så missar jag honom.
Tankarna snurrade, varför ringde han. Vad vill han?
Sen vi sågs så har det varit tyst från dig.
Trodde jag hade skrämt bort dig.

När jag väl börjar intala mig själv om att jag borde gå vidare, ja då dyker du upp igen.
Det är som om du kan känna av att jag är påväg att släppa din hand, i sista sekund drar du mig tillbaka.

1½ timme senare ringer du igen

Den här gången var jag beredd, nästan som om jag låg och stirrade på telefonen och försökte få den att ringa med tanken.
Det fungerade ju. Du ringde och jag svarade. Tur att jag inte stod upp, då hade jag fallit till golvet, så svag gör du mig.
Du får mitt hjärta att dunka så det nästan gör ont.
Snart, snart hoppas jag att jag får andas i din närvaro igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0