Jävla Telefonköer

Sånt här händer bara mig, jag la ifrån mig mobilen förut och givetvis åkte batteriet ut. Sätter igång telefon och trycker i pinkoden. "Fel Pinkod". Fan, inser då att jag totalt glömt av min kod. Klantigt värre. Trycker i fel kod två gånger till och vips så är mobilen spärrad.

Har ingen aning om var pappret med PUKkoden är heller så jag beslutar att ringa Telenors kundtjänst, som tur var så kunde jag ju låna Harries tele.

Satt 18 min i kö (trots att dom sa att det bar 8 min väntetid..hur fan går det ihop??!) och blev bortkopplad. Ringde igen och fick sitta i drygt 12 min. Helt sinnessjukt, det ska inte behöva ta så lång tid.
Illskan kokar i mig medans jag får vänta, finns inget jag avskyr mer men när jag väl kommer fram möts jag av en super trevlig och norrländsk röst och jag kan helt enkelt inte bli arg på han..

Smart drag Telenor, anställa norrländska killar...man smälter ju som smör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0