Dagens diss!

Är det bara jag eller verkar nätterna gå mer långsamt än vanligt? igår trodde jag att mitt jobbpass aldrig skulle ta slut, inte hjälpte det att dom samtal jag fick vart från överfulla och rätt dryga människor.

Anyways, vid 8 imorse kunde iaf jag och Valle dra och käka frukost, valet föll på Donken på Kungsholmen, har ej käkat Donken-frulle flera månader så tänkte att det lät gott.
Men det var det INTE.
 Jag beslöt att prova något nytt, nämligen en Egg Mcmuffin (heter dom så?) med bacon på... det var det TORRASTE och sunkigaste jag smakat. Usch. Provade en Vanlig toast istället och dom är ju helt ok.
Seriöst, kan ej förstå alla som älskar donken, pallar fan inte med deras smaklösa skit mer.

Tummen ner för MCDONALDS!


1.Min hand o en Toast...2. Valle & hennes toast...
(bilderna är från Donken-hötorget...typ i höstas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0