Oh Happy Day

..oh Happy day...jävla svår låt att sluta sjunga på de där..

Är på jobbet nu, vad annars en lördagskväll. Ringer på rätt bra så jag spår att det kommer bli en stressig natt, precis som igår. Löningshelg innebär ju att alla galninga ska ut och röja. Alla utom jag.
T.o.m mina chefer är ute på gallej, svensexa tydligen, hade vart sjukt kul och se dom fulla och glada!

Var helt slut imorse när jag slutade men begav mig ändå till Turhörnan med Valle för att hämta ut paket. Mitt och Harries paket från Ellos och Valles från Halens. Blev hur nöjd som helst med det jag beställde, skönt med nya sommarkläder måste jag säga. Vågade mig tom lite färg, spelar ju ingen roll hur man ser ut, folk glor ju ändå på mig som fan. Varför? För att jag är tjock....och SNYGG! Jo det är sant, Tjocka människor kan vara snygga och ha bra självförtroende!

Fattas bara att man får bli lite brun, just nu känner jag mig blekast i stan..förutom Harrie då, jälla finne..haha.

Nu ska jag jobba vidare...
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

Ah fyfan, frossa på med choklad!



Fan vilken härlig attityd du verkar ha, tjock&snygg o självförtroende, hellyeah! Inge osäker anorektiker här inte :D

Trevlig lördag! ^^

2009-04-25 @ 22:09:10
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0