Re-Re-Remix

För att få tiden att gå här på jobbet Youtubar jag utav bara helvete, när jag spelat sönder varenda ny låt jag kan komma på kommer nästa project upp, att jaga bra remixer. Många hemma-snickrade remixer suger, ingen vill höra nåt ihop-plock som någon 15årig finnig ryss fixat under lunchrasten i skolan, men då och då hittar man remixer som är för jävla bra.

Anledningen till att jag är en riktig remix-slyna är för att det är sällan något är fulländat, att man kan föra ihop två olika ting och skapar harmoni...musik är livet helt enkelt.

En som är riktigt skön Är ju CircusFace med Britney & Lady GaGa, hittade bla en annan variant på med dom artisterna ihop. Letade vidare och hitade en Grym Remix av Låten Halo, den låten är redan helt underbar men remixen gjorde den fan ännu bättre. Lägger upp dom här så får ni komma med era åsikter, tipsa gärna om ni vet några bra remixer..

"Just Circus Dance"
- Britney Spears & Lady GaGa -



Stick Your Halo
-Beyoncé & Pussy Cat Dolls-



Love Lockdown
- Kanye West (Mysto & Pizzi Electro House Remix) -





Kommentarer
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

jag gjorde nya headern lite snabbt igår bara :D Kände att jag behövde förnya lite :D

2009-04-04 @ 10:32:50
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: fröken elin

ååh tack!:D det blir lite fejkit när man tar kort på sig själv ibland haha. ooh grymma remixer 8) circusface lät grymt också hahah. ska du gö nt sköj ikväll?

2009-04-04 @ 12:16:42
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0