Skavsår o Filmtips

Godmorgon Bloggen!

Blev inget skrivande igår när jag kom hem från bion, var helt slut och somnade ganska snart. Iallafall, filmen var rätt ball, blev rätt ordentligt skrämd och skrek tom några ggr. Däremot blev jag lite förvånad när vi bara var drygt 20 pers i hela salongen. Då gick vi alltså kl 21.20 på Sergel-bion. Helt sjukt, men jävligt skönt att det var så folktomt. Rekomenderar filmen om ni vill bli rädda!

Smart som jag är så tog jag ju mina nya skor på mig till stan igår, skoja inte att jag har feting skavsår idag, kommer få plåstra om hela fötterna om jag ska kunna gå till jobbet idag.

Nu ska jag avsluta min morgon Smoothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0