Tick -Tack - Tick - Tack

Denna natt går långsamt, kanske för att jag har tankarna på annat håll. Kollar konstant på klockan och nu börjar jag snart inbilla mig att den går baklänges. Jag har 6 timmar kvar, men känns som jag redan suttit minst 10.

Skulle behöva något sött, give me Candy?
En snus vore fint med, tur att ingen här snusar nu, känner att jag är svag inatt.

Kan inte sluta tänka på dig, ditt leende och dina ögon, to die for.

Förresten, grattis till er Spotlife-Bloggare, speciellt Robin, skönt att era bloggar är uppe igen!
Så jävla fult gjort att sabotera andras bloggar. Hoppas ni får tillbaka era förlorade inlägg.

Kommentarer
Postat av: johanna

hej!:) jätte fin blogg!!

följ jätte gärna min blogg så följer jag din :)

kram!!

2009-04-06 @ 00:39:11
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0