Varför Varför Varför

Har precis kikat färdigt på filmen "Along came Polly" med Ben Stiller & Jen Aniston *mums*, riktigt skön film med såklart ett romantiskt slut a la Hollywood. Varför tittar jag på dessa filmer när jag vet att jag bara blir sjukt ledsen? Missförstå mig rätt, jag är inte så naiv att jag tror på Hollywood-sagor in real life, men fan, lite kärlekskrank blir man allt.

Snackade med Valle om detta igår och har säkert tjatat söder alla mina vänner om det. Jag vill bli kär, minns inte känslan längre. Vet bara hur det är att längta på avstånd, and it sucks big time.

Nu när våren är här, hur härligt vore det inte att få vara nykär? (orka rimma)

Nej, nu ska jag snart bege mig hem från jobbet och sova och drömma om rosa moln! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0