Bög-fest, Bög-fest hela da´n...

Idag är det ju nämligen dags för årets Prideparad!! Ser fram emot att få se den måste jag säga, blir första gången för mig så jag mister min parad-oskuld idag. Ska bli kanonkul (höhö) och se alla dessa glittriga bögar, militanta lesbiska, läderhomos, glamourtransor och alla andra fördomar som folk har mot dessa människor. Klart som fan att alla brer på lite extra när det är parad. Istället för att fighta dessa sterotyper så trycker man upp det i ansiktet på alla ignoranta jävlar därute i landet.

Stolt Homo, Bi, Trans whatever...Stolt MÄNNISKA borde räcka.

PRIDEPARADEN 2009 - Be There or Be Ignorant.


Bild från Sao Paulo som genomförde väldens största Prideparad 2007, 3 miljoner människor deltog!

Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - en galen norrbottning ★

AVIIIIIS! Det 'är helt underbart att gå i paraden, det är världens jävla drag och alla människor är bara helt underbart glada! NJUT från mig även om du bara ska kolla på!

2009-08-01 @ 10:29:55
URL: http://sussisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0