Lägenhetsjakt..

Av olika anledningar så sket det sig med lägenheten på Söder, är lite bitter eftersom det har fått mig att framstå som en idiot. Känns iallafall så. Hoppas nu bara få tillbaka mina pengar som jag betalade i förskott, lär ju behöva dom till en annan lägenhet.

Nu är jag iallafall på jakt efter ett annat place, inte det lättaste i denna stad, men något i andra hand ska man väl kunna hitta. försöker ju få upp Forsman till sthlm, men det gäller att hon får jobb först, därför har vi letat som fan till henne. Hon ska iallafall på intervju häruppe snart, så jag håller tummarna.

Har fått till sista september på mig, har alltså lite över en månad på mig..
Någon som  känner till någon som ska hyra ut, hör av er!!


Kommentarer
Postat av: MrBig

Vad får det kosta då? Och hur stor lägenhet söker du?

2009-08-25 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0