Movie weekend.

Har blivit en del filmtittande i helgen, främst på jobbet. Ibland förstår jag inte varför jag klagar över och jobba, jag får ju prata i telefon och se på film hela nätterna, samt få betalt för det. Det kunde ju ha varit värre.
Denna jobbhelg har jag sett dessa filmer:




Miss March: Rätt fånig film, vissa roliga scener och helt OK att titta på. Betyg; 3,5 av 10 ostar

Nick & Norahs Infinite Playlist: Skön film, bra skådisar och gav en härlig känsla. Skön humor och mysig förälskelse. Mycket sevärd! Betyg; 8,5 av 10 ostar.

Taken: Spännande film minst sagt, är inget fan av Liam Neeson men i denna rulle var han badass. Händer saker hela tiden så det gäller att hänga med i svängarna. Helt klart sevärd, lite ofärdigt slut bara kändes det som. (tack för filmtipset Isabell!) Betyg; 6 av 10 Ostar.

I Love You, Man: Helvete vad jag skrattade, detta kan vara årets skönaste komedi (tätt följt av The Hangover). Min humor helt klart. Jason Segel, kan man annat än älska den mannen? Denna film måste ses och skrattar ni inte, då är ni fan humorlösa. Bromance på hög nivå. Betyg; 10 av 10 ostar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

härligt jobb:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 21:58:21
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0