Work work

Då var man tillbaka på jobbet, veckans sista arbetspass som tur är. Lika kallt på jobbet idag, fan va skönt och få frysa lite. Är trött som fan idag, blev inte mycket sömn under dagen alls så det lär jag ta igen imorgon.

Är lite segt och sitta och jobba när jag vet att Boholm, Lovisa och gamle Pibben är på Xplore ikväll, jag vill också! Hoppas dom festar loss för mig med.

Var lite sen till jobbet idag, somnade ju till framåt kvällen och vaknade kl 20, när jag egentligen börjar så det blev att skynda sig utav helvete. När jag satt på tunnelbanan påväg till Hötorget så kom Troy in i vagnen, en gammal jobbarkompis från Boxer. Inte sett honom hur länge som helst! Grabben har ju blivit entertainer på hög nivå nu och ikväll skulle han köra spelning på Berns. Måste kolla in honom live snart, lyckas ju jobba jämt när han har spelning.

Kolla in honom iallafall: Troy Jamz

Ska försöka underhålla mig lite genom att kolla på Filmen "The Hangover", hittils är den sjukt rolig iallafall...


Kommentarer
Postat av: SveaJ

Åh, jag ska också se the hangover snart! :D

2009-08-16 @ 00:27:43
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0