Xplore Onsdag

Igår var det Onsdag vilket innebar att vi drog ut på Xplore, kommer bli onsdagstradition känner jag på mig. Var galet mycket folk igår, kvällen började rätt segt, mycket osociala människor men det blev riktigt bra senare framemot natten. Dansade endel igår men inte lika mycket som förra onsdagen, satt mest och spanade in folk. Träffade en del riktigt härliga figurer bla "Aidan", mr Chocolate Man och T.

Strax innan stängning blev jag uppdragen på dansgolvet av Ted, kvällens stjärna. Grymt härlig kille och senare träffade vi hans kompis Daniel. Vilka orginal och jag säger bara "FLÄSKPANNKAKA". Haha, you had to be there.

Efter stängning samlades vi utanför där vi hängde i över en timme och tjötade med en massa folk. Var snack om efterfest hos Skandinaven (han snackade norska, svenska, danska och finska...schizo eller bara språkbegåvad, who knows?) men det vart inte av, istället vandrade vi ner mot Medis och satte oss vid en grill där Boholm tryckte i sig nästan två hamburgare, min lilla pingla kan äta som en häst. Vi andra käkade mjukglass, kalasgott kl 4.30 på morgonen.

Vid 5tiden tog vi taxi hem, galet trötta då och vi tre somnader ganska snart.
Tack iallafall för en sjukt kul kväll! Skål på er och vi ses nästa onsdag...hoppas jag.


Uppenbarligen borde jag inte vara med på kort när jag är full...


Snyggare brudar får man leta efter..


1.Det bjöds på lite dragshow... 2.Utanför Xplore, Forsman & T, Ted (söta blonda), Daniel (mystisk i svart hår) och den stumme mannen i rutigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0