Good week

Veckan som gått:

Söndag; Kom hem efter jobbet, drog i sig lite frukost och totaldäckade. Framåt kvällen försökte jag vara lite social med Forsman och Tobbe, men jag somnade igen...vad annars liksom.

Måndag; Skulle ha vart i Märsta C och kollat runt lite, men varken jag eller Forsman tog oss upp tid så blev inte så, istället drog vi hemifrån runt 16.30 tiden och styrde kosan mot Jakobsberg. Var sjukt längesen jag var där sist och fan vad uppfräschat det har blivit, deras centrum är ju hur mysigt som helst! Anyways, vi hann in en sväng på Hemköp för att köpa lite bio godis och sen in på BK för att snabbkäka lite innan filmen. Seriöst vad kass mat det är på typ BK, Donken å sånt. Sista gången jag lägger ut cash på det...urk.


Kl 18.45 satte vi oss i salongen iallfall när filmen skulle börja, var en jätteliten salong med bara 20 stolar. Med andra ord typ Jag, Forsman och 18 fjortisar, varav ett gäng inte kunde sluta fnittra så fort man fick se en bar överkropp i filmen. Pinsamt värre. New Moon var iallafall lika bra som jag hoppats, och jag längtar ihjäl mig tills kommer på DVD (Ska köpas direkt vill jag lova). Man dreggla ju ihjäl sig över Edward, men Bella var riktigt vacker i filmen hon med, för att inte tala om Dakota Fanning. Yikes vad hon vuxit upp!



Efter filmen gick vi och mötte min gamle vän Ville och hans söta hund Daisy som var på kvällpromenad. Daisy är typ så söt så man vill äte upp henne :) Vi stod iallafall i en park och snackade en stund tills vi märkte ett par som satt på en av balkongerna bakom oss. Tydligen så bråkade dom för plötsligt reste sig killen och gick in i lägenheten igen...samtidigt som han låste balkongdörren. Tjejen blev alltså utelåst och bara satt där som ett fån. Hon knackade lite försiktigt på dörren ett par gånger men gjorde inget väsen av sig. Tog säkert 10 min utan att han släppte in henne. Seriöst, hade jag vart henne hade jag fått psykbryt och skrikit som fan... Jävla snubbe.
Kort därefter drog vi hem, var kallt och började småregna så det var lika bra. Drömde fan om Edward Cullen
hela natten....mums!

Tisdag; Vaknade runt Lunchtid, som vanligt och satte igång och städade. Diskade, bädda om sängen och tvättade två maskiner, duktigt värre. Väntade nämligen besök på kvällen iform av R, som jag inte träffat på snart 1½ år. Kändes lite pirrigt men så fort vi hade satt oss i soffan så kändes det bra, känner varann ganska bra vid det här laget ändå. Iallafall, Forsman, jag och R satte igång filmen "Paranormal Activity" (går på bio just nu) och helvete va obehaglig den var. Precis sån skräck jag gillar. Jag vill inte ha en massa "monster", blod och zombies utan riktig skräck. Denna film kändes äkta, därför var den obehaglig. Tur att jag inte behövde sova själv efter den filmen!

Onsdag; Vaknade tidigt som satan på morgonen och väckte R i all hast, den jeveln hade försovit sig till jobbet. Efter att han gått somnade jag lugnt om, fan vad jag älskar och ligga hopkrupen under täcket ich tänka på alla satar som stressar till jobbet i kylan. Muhaha. Passade på att julpynta lite hemma under dagen, upp med adventsjulstake och lite tomtar, börjar längta ordentligt till Julen! Frammåt 19tiden var det dags att möta Forsman och Tobbe i Märsta C för att handla. Köpte bla grejer och gjorde en smörgåstårta! Forsman är nämligen en hejare på det och hon skulle gjort en när jag fyllde år, men då hade vi inte råd. Så igårkväll käkade vi tårta och glodde på Torsk på Tallin, fy helvete vilken bra kväll :)

Så här såg tårtan ut..yummie...

Helgens Jobbpass!

Torsdag: Ev magsjuka..och Jobb 23-07
Fredag: Jobb 17-08
Lördag: Jobba 18-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0