Jobb byte.

Jaha ja, imorgon får man alltså inte slappa och sova som en gris hela dagen. Chefen ringde nu och fårga om jag inte vill jobba imorgon natt, kollegan som skulle jobba är hemma med magsjuka (stackarn). Vi fixade så fint att jag jobbar kl 20-07 och istället är ledig på Torsdagen när jag kommer hem från kryssningen. Sjukt bra!

Det som jag gillar med mitt jobb, går alltid att fixa en lösning och kompromissa. Kommer vara rätt död imorgon på jobbet så blir nog och kasta sig i säng så fort man kommer hem.. Dock vet jag sen tidigare att söndag natt är sjukt lugn, så är inte speciellt orolig.

Jobb imorgon alltså kl 20, ska bara klara av nattens pass först, 10 timmar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0