Kristinehamn here I come..

SLutar jobbet klockan 8 och då är det dags att pallra sig hem mot Märsta. Först ska vi möta upp Tobbe-Liten vid Karlberg och sen blir det raka vägen hem, har ju en del som ska hinnas med idag, minst sagt!

Här kommer min To-Do-List för dagen:

-Sova
-Fixa Naglar
-Städa
-Diska
-Duscha, Peela & Ansiktsmask
-Tvätta kläder
-Packa
-Färga Håret
-Se på Glenn Killing i Manegen och käka Forsmans hemmagjorda pizza..*möms*

Hur ska man hinna allt?! Börjar även bli fett nervös inför imorgon när jag ska resa "hem" till Kristinehamn, har väldigt blandade känslor för den staden som jag tidigare nämnt. Ser fram emot att fira jul hos morsan som fan, inte träffat henne och mormor sen i januari ordentligt (förutom en snabbis i augusti) och så kommer ju brorsan fira med oss. Det var många år sen vi var samlade allihop, därför känns det extra speciellt, tänkte även slå farsan en pling på julafton och överraska honom, kanske låta honom prata med Brorsan också, tror pappa skulle uppskatta det som fan.

Innan jag åker till morsan på onsdag så ska jag ju faktiskt sova hos Tusse♥ i två dagar, har inte sett honom på 6 år så det känns jättepirrigt. Kommer ihåg i 8an när jag var småkär i honom, lite kul faktiskt. Ska bli sjukt intressant och få umgås i ett par dar oavsett vad som händer... lovar att uppdatera i veckan *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0