Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Piercade mig för första gången..
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade nog inga?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga nära vänner, men flera bekanta..
4. Dog någon som stod dig nära? Min Farmor gick bort, men vi "kände" inte varandra.
5. Vilka länder besökte du? Inga.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 1 oktober, När jag äntligen fick flytta ihop med Forsman igen!
8. Vad var din största framgång 2009? Oj.....ingen aning faktiskt..
9. Största misstaget? Bli bränd av killar som inte förtjänar uppmärksamheten...no more!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget allvarligt...kors i taket
11. Bästa köpet? öhm....Vet inte
12. Vad spenderade du mest pengar på? Snus och Shopping
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Forsman flytta upp, Resan till Umeå, "Bråk" med vänner som löst sig, festandet på gayklubbarna i somras....
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady GaGa - Paparazzi, Kings of Leon - Sex on Fire, Akon & Guetta - Sexy Bitch och Beyonce - Halo.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ett gladare år än 2008 iallafall...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och festat lite mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat
18. Hur tillbringar du julen? Hos "Baloo" två dagar, med familjen i Värmland och Jobba annandagen.
19. Blev du kär i år? Nej, jag blir inte kär... men förälskad absolut!
20. Favoritprogram på TV? Webtv räknas väl? Isåfall The Hills och The City.
21. Bästa boken du läste i år? Har inte tålamod till att läsa böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Lady Gaga har förtrollat mig.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? I efterskott ett namnhalsband i silver "Charlie" av Forsman.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade typ inget.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade....
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inget jag kan komma på..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Svart och slapp
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och syskon
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON ...skräll va?
31. Vem saknade du? saknat "the good old days" med Harrie
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla goa personer på jobbet!! 118-nördar är vi allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha är vi nördar nu med ;P

..du måste spana in min 2009 lista med på bloggen!

kram kram

2010-01-05 @ 08:38:04
URL: http://finest.se/kristinaah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0