Om jag fick byta liv för en dag..

Som det kanske har framgått tidigare i bloggen så är jag totally obsessed av The Hills. Forsman har tjatat på mig länge om hur bra det är och för någon månad sen började vi titta varje natt vi jobbar. Hittills är jag inne på säsong 3 och är helt hooked. Skulle jag få leva någon annans liv för en dag, en vecka eller ett år så skulle jag utan tvekan välja Lauren Conrad. Hon är vacker, smart, framåt, framgångsrik och älskvärd. Skönt och se en tjej jobba sig upp och faktiskt förtjäna den framgång hon fått, samma gäller Whitney Port.

Fatta att få vara en del av modebranchen, få chancen att träffa designers, hjälpa till backstage och lära sig allt från grunden. Inte bara det, men få resa runt och se alla dessa underbara ställen. I avsnittet jag glor på just nu är dom i Paris, mitt absoluta dröm resmål. Skoja inte att man blir avundsjuk..

Viva la France!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0