Veckans bravader

Måndag - Blev inget Sollentuna, när jag kom hem runt 9 tiden var jag så slut att jag totaldäckade, trots Forsmans försök att väcka mig under eftermiddaggen så kunde jag inte vakna. Behövde helt enkelt så sova ut efter 48timmars jobb.

Tisdag - Drog till Sollentuna och var där runt 17tiden hos Polisen. Fick hänga där i säkert 40 min, men gick därifrån utan pass och fett irriterad. Jag fick inte skaffa nytt id enligt dom. Varför? Jo för att mitt förra IDkort hade gått ut, hjälpte heller inte att Forsman var med och intygade vem jag var eftersom vi inte står registrerade på samma adress. Sjukt irriterande. Så nu får jag vara utan leg ett tag till. Blir galen! Efter Polisen gick vi iväg till Sollentuna C för att köpa lite käk, blev en gyros med bröd på grillen. Vi tog med oss maten och hoppade på en buss mot Vällingby, tänkte att därifrån kan man ta tunnelbana direkt till högdalen, Forsman skulle hämta ut ett paket där nämligen. Trodde ju att bussen skulle ta typ 15 min...My ass!! Bussjäveln tog 45 min typ till Vällingby, den åkte fan runt hela kista, rinkeby, tensta och spånga innan den kom till Vällingby, sjukt irriterande. Väl vid tuben i Vällingby insåg vi att vi inte kommer hinna till högdalen innan kiosken stänge kl 20, så vi fick ta tunnelbanan till tcentralen och sen pendeln hem. Hela dan var ett stort misslyckande bara!

Onsdag - Vaknade upp och mådde lite bättre, hade vart förkyld och tät i näsan hela veckan, kände mig taggad som faaaan för kryssningen. Packade, duscha och käkade innan vi åkte in till Tcentan och mötte Lilie!... mer om kryssningen kommer i ett eget inlägg snart.

Torsdag - Bakis...såååå bakis! Var hemma runt 18tiden då vi plockade undan lite innan Forsmans pljk kom förbi, glodde på Simpsons och Family Guy, samt beställde pizza från Tingvalla. Bra skit! Somnade supertidigt. helt slut efter ett dygn på havs, tur att jag slapp jobba säger jag bara.

Fredag - Dunder och brak!! Slutade med en ömmande underarm, gravt blödande tumme och skadad armbåge. Klant som man är. Ett besök från Sigtunahem på morgonkvisten fick man också, grymt bra service!
Drog till jobbet 16.11, passade på och handla julklappar till cheferna, blev en varsin stor Choklastomte från mig och Forsman, haha. Nu sitter man och jobbar och ska köra till kl 08 imorgon bitti...Yeey!


Kommentarer
Postat av: lisa

You asslickers!

Jag hoppas att ni åtminstone haft den goda smaken att stoppa lite laxermedel i dom där tomtarna? ;)

2009-12-12 @ 00:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0