Ack Värmeland

Värmlandssaknaden är oerhört påtaglig just nu. Visst älskar jag Stockholm och ångrar inte att jag flyttade hit. Men, coh det är ett stort MEN en del av mitt hjärta kommer alltid finnas i Karlstad, inte bara för att Forsman är kvar där, utan en massa underbara minnen som Universitetet, Tiden på Rud, Nöjesfabriken, uteserveringarna, Årets första Mjukglass på drottninggatan utefik, Forsmans och min storhandling på Maxi (då vi hade som tradition och käka mosbricka), Kroppkärrssjön, Filmkvällarna hos Annika,Mariebersskogen, Ankan, Flamingos Pizzor, Komvux, Sjökvistens, Festerna, Hamnfestivalen...ja allt helt enkelt. Flyttar jag nånsin ifrån Sthlm så blir det förmodligen tillbaka till Karlstad!

Har ni inte varit i KD, Solens Stad så måste ni åka dit, speciellt på sommaren.
I sommar du Forsman, då kommer jag ner igen iallafall, lita på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0