AGGRO

Fuck vad less jag blir, alltid alltid alltid ska det förbannade systemet hänga sig. Lagomt kul när man är ensam och jobbar och det helt plötsligt blir telefonkö. Nu missade jag 3 samtal bara för skiten inte ville funka. AHHH.
Tur att man kunde svära och ha sig lite iallafall.
Mitt blodsocker verkar lågt, då blir jag alltid extra förbannad.
Shit alltså.

Nu får det fan komma någon mer till jobbet, orka sitta här själv.
och se på tusan.. Nu kom Sara. *yeey*
Nu blir det lite Håkan Hellström, så blir man på bättre humör.
Hoorey för Håkan..

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Jag vill sätta på Håkan! Det är så underligt att han inte är bög. Fatta vad alla Håkan fans skulle skära sig i handlederna om han kom ut som bög. :)

2009-02-07 @ 12:40:46
URL: http://villeniskanen.blogg.se/
Postat av: ROXY

sweet! då vet man när man kan komma till sthlm och hälsa på ;)

hoppas det gick bra på jobbet igår :D

2009-02-07 @ 12:52:18
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0