Bloggtorka

Märks att min inspiration sinat på sistonne? bloggen är tom på både bilder och uppdateringar, det kommer jag lovar, behöver bara en park i röven först. Känner att jag skulle behöva åka iväg hemifrån, behöver träffa lite annat folk, se lite andra saker. Känner skönt att man ska jobba ikväll så man får komma bort lite.

som ni ser är jag vaken ovanligt tidigt, somnade tidigt igår så det är kanske inte så konstigt. Tänkte kolla på en film nu och sen plocka undan lite. Andrea - min fin lilla smörblomma kanske kommer hit på besök sen, hon har nämligen flyttat til stockholm nu. Shit, jag har inte träffat henne sen 2007, samma dag jag flyttade från Karlstad. Läskigt.

Känns nästan lite pirrigt, hon var ändå en av mina närmaste vänner under 3 år i gymnasiet. Hoppas det går bra iallafall.
Vi hörs senare!


Världens finaste Andrea

Kommentarer
Postat av: Boholm

får fan gåshud av låtjäveln....ROMEO vart fan är du?

2009-02-19 @ 09:11:15
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Thanx! ;D



Det suger när inspirationen tryter :/

2009-02-19 @ 10:06:36
URL: http://sexandtheCitty.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0