Den Rätte för Rosing?

Sitter och tittar på nya programmet "Den Rätta för Rosing" på kanal5. Enda anledningen till att jag och Harry ska titta är utav intresse för vilka idioter och slisk-snubbar som ställer upp på spektaklet. Tycker Rosing är Sveriges mest överskattade c-kändis, ja menar vad är människan känd för? Knulla i TV och Vara ihop/Göra Slut med en avdankad Spybar dörrvakt.

Hon säger att hon mognat, redo för en Man och redo att stadga sig. Vi får väl se om Fröken Rosing finner kärleken.


Naturligt Vacker? *host*




Kommentarer
Postat av: emelie

Ursäkta såg du han från södertälje. hmm... först nu visar han sig i tv... han var het. Sen han från Borlänge...hahahahaha fan vad jag ska mobba han.

2009-02-24 @ 21:20:18
URL: http://procasa.blogg.se/
Postat av: Giulia

Sv: Haha, precis!! Vilka galna snubbar, det var bra sagt! Programmet var ju verkligen ett skit program, men visst sitter man där fast klistrad vid TV:n i alla fall! :D



Kram,

Giulia

2009-02-24 @ 22:11:03
URL: http://giuliaburman.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, jag är med dej ;) gillar inte den där kossan! såg du killarna? det var ju bara retards där. fanns typ en vettig? o då undrar jag - vad gjorde han där? haha.. ojojoj, jag säger då de ;) jag är snart klar med min sista design nu! så nu får du fundera snabbt! :D nä, ta den tid du behöver!

2009-02-25 @ 11:14:12
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0