En ny kvinna!

Hejsan hoppsan..
Idag har varit en riktig slappardag, däckade tidigt igårkväll och vaknade klockan 3 inatt och var jättepigg. Som tur var Harry vaken så vi kollade lite på Superbowl Finalen, Grattis Steelers! Ajajaj, va heta dom är i sina football-kläder. Morr!
Sen vart det lite Ultimate Fighting på tv4sport, ännu mer heta män och till sist en massa Playstationspelande. Skön natt/morgon för oss alltså. Sov 1½ timme sen på förmiddagen innan man skulle upp. Egentligen skulle Harry iväg och ta prover idag men var alldelles för seg för det så ska haka på henne imorgon.

Nu ligger jag i sängen, kom nyss ur duschen. Känner mig som en ny kvinna ska jag tala om! Blev en riktig monster dusch med hårinpackning, ansiktsmask, peeling, rakning och allt. Jobbigt och vara tjej ibland. Har även fixat naglarna på både händer o fötter. Körde på mörkblått nagellack denna gång..

Harry har besök av en ny killkompis ute i vardagsrummet så tänkte lämna dem ensamna och hålla mig härinne ett tag. Tror ja ska slå på en film. Stepbrothers eller robert Gustavsson..hmm..

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: broder

bra du tar hand om dig,...

broders blogg som du har här är min gamla...



nya http://amigoshusse.blogg.se/index.html

2009-02-02 @ 22:21:24
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: I seee. Vi sitter längst bort på Linnégatan :)

2009-02-03 @ 07:48:28
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0