Filmfrossa

Vaknade upp vid 03.30 tiden inatt, vet inte riktigt hur länge jag sovit, men gick inte att somna om. började kolla på lite film. Första filmen blev "News - Movie", en komedifilm i samma stil som datve Movie, Disaster Movie, Scary Movie...satir som driver om andra filmer fast denna drev om kända nyhetshändelser.
Grejen var bara att den idén inte var speciellt kul, jag tror knappt jag flinade alls.
Efter den blev det "Rachel´s Getting Married" med bla Anne Hathaway, den filmen var inte helelr speciellt bra, kom till hälften sen var jag tvungen att stänga av. Alldelles för seg och tråkig, Inga intressanta skådisar heller, så den rekomenderar jag inte heller.
Sist blev det svenska filmen "Patrik 1,5", guuuud va söt film! Skarsgård och Torkel spelade rollerna som gifta homosexuella hur bra som helst. Det gillade jag verkligen och jag gillar sällan svenska filmer.

Nu ska jag se Top Model, Säsong 2 går ju i repris på tvn. Mina favoriter denna säsong var Yoanna och Shandi.


Yoanna & Shandi

Kommentarer
Postat av: Broder

Må vara söta men SÅ ÄCKLIGT smala...



kram hoppas allt fint

2009-02-17 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0