Freak of the Night

Vet inte vad det är men på nätterna verkar alla galningar krypa fram. Då snackar jag inte vanliga galningar som Jesustanten i Högdalen eller en dansande Alkis på Plattan utan jag menar riktiga GALNINGAR.
Ringde nyss en hyvens kille, kollade upp hans nummer vilket ledde till ett hem för psykosocialt störda personer (härligt), vet inte riktigt vad han ville få ut av samtalet men bra störd var han iallafall.

Tur att man har lite skinn på näsan och har svar på tal. Kan väl erkänna att när han började leta efter en psyk-kompis på Beckomberga psykhem (som btw är nerlagt) på fantasiadressen "Pillesnoppvägen 1" så kände jag att det räckte och la på.
Ibland får man fan inte tillräckligt betalt för dom samtal man utsätts för.
Skönt ändå att man har så sjuk humor som jag att man ser det roliga i sånna där samtal.

Som ni alla vet (dom flesta iaf) så kan man skicka smsfrågor till oss på 118 ***, många har frågat vilken den mest störda frågan jag fått är. Den kommer här:

"Om en bebis väger 3 kg, hur lång tid tar det då att mixa ner den med en stavmixer från Elekrolux?"

Herren som ringde såg ut såhär...Vild Gissning

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Haha fan vad bra! :D

2009-02-07 @ 03:56:47
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Ylva

asså, det måste vara så sjukt kul att jobba med att svara på alla korkade sms. Jag vet ju bara hur mycket pengar jag har lagt ut på att få svar på de mest konstiga frågorna.

En fråga till dig, hur svarar ni på allt? Googlar ni? eller hur gör ni? om någon frågar vem en privat person är, hittar ni på lite då som kan låta bra, elelr hur gör ni? Har alltid undrat :P

Nice blogg förresten, ska bli spännande att kolla in den ibland.

2009-02-10 @ 12:14:05
URL: http://tadaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0