Godmorgon..

Efter att Boholm kom hit inatt satt vi och snacka massa skit som vanligt, kollade på lite Björn Gustavsson klipp och kikade på lite bloggar. Vi somnade runt 4tiden tror jag, eller ja, jag somnade och Boholm fick gå ut och lägga sig i vardagsrummet för att jag snarkade så.

Jag vaknade sen vid 12tiden och då var hon inte kvar, visade sig att hon hade fått så ont i ögonen och näsan av katterna, hon är ju allergisk, så hon var tvungen att åka hem. Fan, hade ju sett fram emot att umgås med henne idag.

well, vad händer idag då, Ska försöka ta lite bilder till blivande bloggdesign och får iväg en bild till Sussi som ska göra en illustration på mig, måste bara surfa runt och får lite smink-instpiration först.

Just ja, kl 19 har vi tvättstuga också, har typ 3 ton med kläder som ska tvättas, ska rensa ut lite se om een del ska slängas, har ju köpt en del nytt så då kan  man passa på och slänga allt slitet.
Hörs sen! Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

sorry att jag var tvungen att åka. Hörru om du ska slänga kläder kan du lika gärna ge dom till mig så kan jag sy och fixa lite. är så sugen på att börja sy kläder.

2009-02-18 @ 20:22:28
URL: http://procasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0