Grattis TRE KRONOR till Guldet!

Kom hem från matchen vid 18tiden igår, var helt slut i huvudet, belv i princip ingen sömn alls undder helgen så när jag väl kom hem igår, svartnade allt och jag somnade som en stock. sen vaknade jag ett par gånger inder dagen idag men gick inte upp förrän 18.30, ett dygn senare. helt sjukt.

Tog en massa bilder från hockey igår, kände mig som ett barn på julafton när jag klev in i globen, Allt var så stort och häftigt.
12 200 nånting var publiksiffran så det var inte fullsatt även om det var mycket folk.
En tråkig första period gled förbi mållös, i andra perioden vakna gubbarna till och satte både 1 och 2-0 till Sverige.
I tredje perioden hade finnarna vaknat, det räckte inte riktigt ända fram utan Sverige vann tillslut med 4-0.

Helt klart värt pengarna måste jag säga. Min dröm är ju att få se canada spela live, antingen mot sverige eller finland.
Ska försöka få in bilderna jag tog, men den förbannade sladden e borta så ska leta som en tok.
nu ska ja käka. puss o hej!

Kommentarer
Postat av: broder

så gött fö rdig KUL...:)

2009-02-09 @ 22:02:20
Postat av: Malin´s Humorblogg

:P Så kan det gå när inte haspen är på ;P

2009-02-09 @ 22:02:52
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0