Helgens Planer

Nu har jag precis slutat och ska bege mig hemmåt. Är hungrig som en tok så blir en stor go frukost när jag kommer hem. Resten av dagen blir nog lugn, behöver sova en del, har varit vaken i ett dygn nu ungefär.

Planer för Fredagen:

-Hemresa
-Tvätta Piercingen, haha
-Frulle & 24 Maraton kanske..eller Film
-SOOOVA
-Dusch, Käk och mer 24
-Åka och Jobba. (kl 22-08)
-Harry får besök, så vi blir 4 pers i lägenheten!

Planer för Lördagen:
-Hemresa kl 8
-Frulle & Film
-Sova
-Färga Håret (Om jag hinner/Orkar)
-Käka & Fixa mig
-Hade velat på på Bloggbrudarnas Bloppis, men har fan INGA cash att shoppa för. Bäst att inte gå, kommer bara bli bitter, (Sorry Boholm!)
- Jobb Jobb Jobb...(kl 20-08)

Planer för Söndagen:
-Hemresa kl 8
-Tokkrasha i sängen
-runt 15tiden, iväg med Harry & Tranås på äventyr..återkommer om det.
-Kvällen - Film Film FIlm, eller sova som en gris.
-Crasha i sängen

En helt vanlig Jobbhelg alltså!
Vad ska ni göra i helgen?


Ledtråd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0