I brist på annat....

BRUKAR DU:
Drömma sexdrömmar:
Ja för fan!

Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte, jag ÄR.
Gråta till film/tv:  Jämt och ständigt, värsta crybabyn...(och Harry mobbar mig för detta må ni tro..haha)

Ladda ner musik/film: Nej nej, har ALDRIG hänt...*host*

Snusa: Som sagt, GBG Rapé is the shit..
Röka: Nope!
Lita på folk: Litar på mina närmaste.
Fuska i spel: Bluffa i Poker har väl hänt

Internetragga: Hahahahahahahaha

Dagdrömma: Såklart...oftast på bussen...
Ragga på krogen: Nej, men på kryssningar..eller vad säger du Harry? ;)

VEM:

Saknar du just nu: Brorsan & Lillsyrran
Är din bästa vän: Forsman, Harry & Boholm!

Kysste du senast: ehhmm..John

Var din första kärlek: Stefan ♥

Hade du sex med senast: *HOST*

Ringde du senast:  Robban

Skulle du helst festa med (kändis): Carolina Gynning eller Josefine Craaford

Skulle du byta liv med för en vecka: Oj, den var svår..Gynning kanske?

Bråkade du med sist: Valle, men det löste vi :)

Vill du säga "jag älskar dig" till just nu: Mormor!
Fick du sms från senast: Harry
Gör dig glad: Första snusen i en nyöppnad dosa..
Skulle du vilja slå på käften: Chris Brown

HAR DU:

Krossat någons hjärta: Ja :(

Haft sex med någons pojkvän: Jo, det har jag, inget jag är stolt över.
Snattat: Ja, det har väl hänt.

Någon allergi: Ja, mot gipsdamm

Någon piercing: Septum och ena örat bara..

Någon tatuering: En drake på höger Vad (sidan)

Haft en bra barndom: Synd och klaga, men det var väl upp och ner.

Några syskon: En bror (http://amigoshusse.blogg.se) och en lillasyster

Bra vänner: Dom bästa man kan önska sig..

Varit otrogen: Ja
Varit kär: 2 gånger..men förälskad har jag varit hur många ggr som helst

Pojkvän: Nej..*muttra*
Tvångstankar:
Haha, ja..
Gjort något olagligt: har hänt..I´m bad to the bone honey
Slagit någon: Ja, men han förtjänade det.


Kommentarer
Postat av: fröken elin

åh nästan exakt sån lista med frågor har jag här med som jag svarat halvt på. ska lägga upp den nån gång om ja minns 8) kul å se va folk svarar. höhö.



Ja det r nog inte den vackrasta dialekten vi har iallafall:P

2009-02-21 @ 13:54:09
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0