In Södertälje med Boholmen..

Sitter i soffan hos Boholm, lite halvnyvaken sådär och ska precis käka frulle. Oboy, yummie!

Jag bangade inte igår,sorry brorsan men jag blev jättenöjd. Det gjorde inte så ont som jag trott och Dau var jätteproffsig, plus att Harry stod brevid och fotade lite. Ska kasta in bilder på näsan så snart jag kan. Vet inte riktigt om de blir pendel hem eller om vi får skjuts, hoppas på skjuts när man inte har nåt åkkort :(

Dagen blir nog lugn, chillar i Södertälje ett tag till iallafall, kul att  jag för en gångs skull hittar på något än sitter hemma och möglar!
Nej, nu blir de frulle.
Shit, kom på att jag ska jobba idag, hurra.....


Kommentarer
Postat av: ROXY

jag har nyss renat min dator och tog bort msn, så onödigt, man är online, men talar inte med en enda jävel ;)

men jag ju mail :D



woohoo! roligt du får slänge upp bild på pirren :)

2009-02-05 @ 12:20:47
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0