Jag fryser....*brr*

Sitter på jobbet fortfarande, 75min kvar för att vara exakt. Sitter och fryser som en dåre. Frukantsvärt kallt härinne, och då har jag ändå en filt runt mig. Inte bra, inte meningen att man ska bli förkyld på jobbet ju.

Har fixat ner några filmer, så blir filmtittande idag - men mest bara sova ut.
Valle jobbar och Harrie drar till skolan (första dagen efter sjukskrivningen, yeeey), hoppas det går bra för henne.
Skönt att få lägenheten för sig själv en stund.

Måste försöka möta Valle i slussen också, hon har en paketavi till mig som jag glömde hemma. Mina grejer från CDON har äntligen kommit, inte för att jag kom ihåg vad det var riktigt, men lite nya filmer blev det.

Finns någon som e jävligt sur på mig just nu. till dig:
Inte meningen att göra dig arg, visst jag kommer ihåg vad du har sagt men trodde inte det var en sån stor grej precis. Hoppas inte det blir sura miner för den lilla grejen i hundra år nu, känns rätt onödigt. Kan inte säga mer än Förlåt. (även om du inte ville höra det)

Till alla sköna läsare: Ha en toppen Måndag!



Cold As Ice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0