J*vla PMS Kärring...

Sån känner jag mig, vet inte vart det kom ifrån men helt plötsligt blev jag hyperaggro och skällde åt höder och vänster. Mest synd för Valle o Harry som får ta skiten, skit som dom inte gjort sig förtjänta av.
Blev bara hyper förbannad över allt. Helt galet.
Nej, jag har inte mens, men man kan ju fan tro det.

En bidragande orsak kan vara att jag varit ett dygn utan snus, inte bra för mitt humör. Samma med blodsockernivån som kryper nere i knäna.
Usch.

Ska käka nu med Valle, Blir stekt kött, tsatsiki, lite sallad och bröd. Greek Style.
Kanske blir på bättre humör.
Batteriet i mobilen e slut också, laddar inte just nu, är inte så upplagd för att prata i tele, så tänkte nån ringa, ring imorgon istället!

Kisses

Kommentarer
Postat av: fröken elin

oooh tur att jag inte snusar!:P haha. hoper du är på bedre humör nu!



ja det kanske hon hade vart:P men man kanske kan tvinga henne?:D



mmmmmmmm go mat ni skullle äta mums

2009-02-11 @ 21:19:30
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tyckte det blev snyggt när man måla sig, men jag tyckte den var klumpig att hålla i. själva "handtaget"... men sen är ju smaken som baken. Men jag tyckte helt klart den var bra.

2009-02-12 @ 00:45:00
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0