Saken är Biff

Nu var det sista "hindret" inför kryssningen borta. Jag har fått ledig, tack till världens bästa chef!
Längtar så förbannat efter kryssniingen så det är inte klokt.

Har precis kommit ur duschen nu och ska käka nåt lätt, sen blir det nog att vila en timme innan man ska till jobbet. Inatt slipper jag jobba själv iallafall, är så sällskapssjuk så jag dör snart.
Som tur är kommer Harry hem snart, jag blir ju tokig av tystnaden här hemma..

Just ja, en sak till var det, nu får ni bli bättre på att kommentera!! Saknar att ha massa kommentarer när jag loggar in. Så tveka inte.

Puss på er alla



Tända ljus är alltid mysigt.
Detta är våran tak"lampa" i vardagsrummet/Hrrys rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0