Se Framåt! Mitt 2009...

Har bestämt mig för att se framåt, mot ljusare tider, börja vara lite mer social och öppen till saker.
Låter väl bra? Tänkte göra en lista på saker jag vill ha gjort detta år, eller planerar att göra. Ska bli kul sen i December att ta fram den och se hur det gått!

- Åka på Kryssning med Brorsan
- Festa "hemma" i Karlstad igen
- Sluta snusa (hmm..kanske...inte bestämt mig än)
- Öppna ett sparkonto, iaf fram emot hösten
- Åka på Tåg-Eurotrip Med Harry i sommar
- Gå till läkaren, göra upp någon plan...
- Inreda mitt rum ordentligt
- Köpa ny mobiltelefon
- Få bättre kondition - Må bättre!
- Ta med lillsyrran på Skansen och Grönan (Harry kan ta med sin lillsyrra också)
- Se Coldplay på Stadion. JAG MÅSTE!
- Få ordning på Ekonomin - Struktur!

Säkert något jag glömt, men den skulle vara så kul om man kunde bocka av heeeeela listan i slutet av året. Vad tror ni, låter det bra?



Amsterdam & Berlin - Here we come?

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha jo jag vet att den är ful! haha:P men när jag gjorde den tyckte jag det var ett mästerverk!



ikväll har ja ätit choklad framför tvn. ös! själv?



åå jag skrev också en lista på va ja skulle/ville gö detta året. undra va jag lagt den. hade tänkt lägga upp den på bloggen vid årsskiftet men ja e så seg å glömsk

2009-02-14 @ 00:49:33
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0