Tidig Underhållning

Har varit en rätt lugn natt, försökt hålla mig vaken, med bla det äckligast kaffet ever. Glott på massa Family Guy & Stand Up. Nattens roligaste samtal går till ett gäng i Oxelösund, dom har ringt mig två gånger och vi snackade en bra stund, blev en jävla massa flumm. Vet att jag blev inspelad sista samtalet iallafall och fick veta att dom skulle fixa upp det på Youtube, vore rätt kul isåfall. Jag ska fan hålla utkik, inte för att jag tror dom kommer ihåg det sen när dom däckat.

Nu är det 1½ timme kvar, kommer nog gå rätt fort och sen ska jag hem och spendera hela jävla söndagen i sängen.
Halle-freakin-lulja!


Ett av dom roligaste Family Guy klippen- ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0