12 timmars väntan..

Idag hände något läskigt, vilket resulterade i 12 timmars väntan på SÖS akuten.
12 timmar. Helt fucking unbelievable.
Harry får sova kvar det, rätt skönt ändå för hon var helt slut efter alla provtagningar och långa väntan.
Själv hade jag sån träsmak i arslet när jag och Valle lämnade akuten så det var sjukt.
Har suttit på en jävla liten trästol hela dagen, inte har man käkat något heller.
Helt fel tidpunkt att äta nu men jag MÅSTE fixa något. Magen har uppror vill jag lova.

Jätteledsen för Harrys skull, men ändå skönt att veta vad som är fel och vad hon kommer får göra för att bli frisk. Hellre det än att gå runt och vara ovetande.
Tog lite fula sjukhusbilder, dom kommer upp imorgon, orkar inte koppla ihop mobilen o datan nu.

nu blir det MAT o film!


Kommentarer
Postat av: broder

Glöm ej broder som hjälpte HEM hihi

Värnar om er kram

2009-01-21 @ 22:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0