Alone

Boholm har just gått och ingen mer än jag är hemma. En känsla av ensamhet bara vällde över mig och för en stund kände jag mig rätt ledsen.
Fick reda på något hemskt idag. Inte nog med att min Harry inte får lämna sjukhuset, min älskade MORMOR har fått åkt akut till sjukhuset i Karlstad. Vet att hon är en krutgumma, men hon börjar ändå bli till åren. Bara hon inte går bort, inte nu, det är inte hennes tid än. Hon är alldelles för pigg och glad för det. Vet att det kanske inte är så allvarligt, men tankarna kommer ju upp ändå. Ska ringa sjukhuset imorgon och kolla om jag får reda på något.

Stay strong Mormor!
Nu kom Valle Hit. Skönt att inte va själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0