BlondinBambi ute ur Let´s Dance.

Äntligen, Ikväll fick BB lämna tävlingen. Inte för att jag följer programmet så jag kan inte uttala mig om hur vida hennes dans höll måttet, men är så himla trött på henne.
En mer Mediakåt människa har inte Sverige skådat sen typ Baren-Meral.
Äntligen har folk tröttnat på att hon ska dyka upp ÖVERALLT.

Det hade ju varit lite skillnad om hon hade varit hyfsat intressant som människa. Men hon verkar ju så otroligt pryd, politiskt korrekt (enligt henne själv) och humorlös.
Märks ju inte annat efter hennes "bloggkrig" med Gynning och Zytomierska. Där har jag till och med hamnat på Z´s sida. Trots att jag dissat henne öppet tidigare.

Bella. Gå och gräv ner dig någonstans. Snälla.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/letsdance/article4250647.ab

Bild lånad från Tv4.se

Kommentarer
Postat av: Erica

Word !!

2009-01-26 @ 15:28:14
URL: http://sugafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0