Klädfrossa

Imorse efter jobbet hämtade jag ut två monsterstora paket från Ellos. 5000 sammanlagt, helt galet. Nej, allt var inte mitt, har varken råd med så mycket eller hittade så mycket grejer jag ville ha.

Det som var mitt i paketen var bla underkläder (alltid bra och fylla på med), lite linnen i härliga färger, en stickad ljusgrå hemma-mys tröja (I freaking love it), Svarta leggins (första gången ever), en svart tubtops tunika/klänning, en vinröd tunika med fickor, en brun herrcardigan och en marinblå cardigan.
Och nya bäddset till sängen, köper en hel del sånt när jag hittar så man kan byta ut dom man haft ett tag.
Tror det var allt.
Nu vill jag bara beställa mer, farligt det där...men Ellos för mig är som Gina och Zara för er andra. Inte lätt att vara en fullfigured woman och fortfarande vara snygg!

lite bilder:


 
Mys, värmer när det är kallt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga kläder siss...klart unna dig KUL kram

2009-01-25 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0