Minishopping

Sista heldagen i Stockholm med syrran idag, vi hade lite beslutsångest för vad vi skulle hitta på men tillslut valde vi att åka till Farsta med Valle. Kika runt i lite affärer och jag måste säga att jag är grymt beviken på årets rea, hittills iallafall. Hittar typ ingenting fint alls. Längtar mer efter vår och sommarkollektionerna :)

Hade redan bestämt att jag inte skulle shoppa, har inte råd ju, men självklart så sket det sig.
Blev iofs bara lite minishopping nu och det var faktiskt saker jag behövde!
Köpte Elvital Hårinpackning, mitt hår skriker ju typ efter kärlek, sen vart äntligen en ny parfym. Blev en tidigare favorit, Lacoste Inspiration. Båda var det runt 40% rabatt på, finfint :)

Nu blir det filmkväll, sen ska jag nog beställa lite kläder på nätet. Får ju bra lön i januari så det är lita bra att slösa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0