Mot SÖS

Vaknade för en stund sen och hoppade in i duschen för att piggna till. SKa bara dra i mig lite lunch och klä på mig sen ska jag iväg till SÖS och äntligen träffa Harry, inte setts på en vecka, galet länge för att vara oss.
Verkade inte som hon skulle få komma hem idag heller. Tycker så synd om henne som får ligga på sjukhuset, hade det varit jag hade jag blivit galen vid det här laget, hatar fan sjukhus. Känslan, lukten..allt. Ryser av bara tanken!

Sen ikväll kanske Boholm kommer hit igen. Myskväll vore inte fil. Massa tjejsnack och kanske lite film. Vi får väl se. Nu ska jag se klart Våra bästa år sen klä på mig. Hörs senare. Ciao!


Kommentarer
Postat av: broder

Hälsa krya på dig...



kram på er

2009-01-27 @ 14:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0