Nattens Film: Hancock



Första filmen inatt på jobbet blev Hancock. Har länge velat se den då jag har hört att den ska va rätt bra. Rätt bra? SÅ in i helvetes bra. Snacka om ball film. Annars är jag inte så mycket för sånna filmer, ni vet massor av dataeffekter, tillslut ser allt rätt löjligt ut men här hade dom fått till snygga effekter.

Will Smith då, är inte han helt underbar? Inte bara att han är tokigt het att titta på men han är en grymt bra skådis. Såg även  I Am Legend härromdagen och den är inte illa den heller. Han spelar alltid sjukt bra, även om vissa av hans filmer har varit rätt kassa. Bra filmer med Will är: I Robot, I am Legend, Hitch, Enemy of the state och sen vill jag se filmen ALI som han Oscarnominerades för. Nån som sett den?

Yummie...

Har ni inte sett Hancock så gör det. På skala 1-5 får den fanimej en 5a, riktigt bra underhållning, sköna twistar, bra skådespeleri och ögongodis i form av Will och Charlize Theron. (Är hon inte galet vacker?!)
Nu ska jag bara samla mig en sekund sen blir det film nummer två. 3 timmar drygt tills jag slutar så. Ibland har jag fan världens skönaste jobb!


Kommentarer
Postat av: broder

Jo WILL SMITH ÄGER....den skitbra samt nästan alla hans filmer men det min smak hihhhi....

mm HOn super mums...



ska se ALI.....



kram kram love ya

2009-01-23 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0