Personlighetstest 41 frågor.

Brorsan skickade en länk med ett Personlighetstest förut. Eftersom jag ändå har lite tråkigt så tänkte jag testa det.
Man ska svara på 41 frågor och sen får man veta vilken slags personlighetstyp man är och vilka karriärer som skulle kunna passa mig.
Detta fick jag som resultat:

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Verkar stämma rätt bra med det jag intresserar mig mest för. Vilket alltså är Konst, Design, Psykologi, Sociologi..:)
Gör ett eget test på: http://se.41q.com

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Du! Om jag skulle se någon hålla i en generaldosa så skulle jag kuta.. Jag slutade nämligen i juni.. Asjobbigt än. Säg inte ens snus.. Det vattnas i munnen :P

2009-01-19 @ 02:05:30
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0