Sa Ifrån till chefen..

Skulle ju egentligen jobba kl 23 ikväll, men när jag vaknade idag så skrev hela kroppen "NEEEJ". Jag är inte frisk än och vare sig jag har feber eller inte så hostar jag fortfarande och blir yr såfort jag anstränger mig. Förra gången jobbade jag trots at jag var sjuk och det är förmodligen anledningen till tt min förkylning håller i sig. Måste ju fan få bli frisk.

Så blir inget jobb idag och förmodligen inget imorgon heller. Känns skönt som fan.
Ska städa mitt rum lite sen också. Dammsuga upp lite damm så jag kan få andas in lite bättre luft. Bra idé?
Hatar verkligen och städa, men jag gillar när det är klart.
Nej nu ska jag joina Harry i vardagsrummet och se på dumburken lite.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Städa bör man annars dör man...hihi

Härligt hamn på tidnings omslag hehhehe

2009-01-15 @ 18:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0