Systemkrash och helt galen Nyårsnatt..

Jobbnatten igår var den sjukaste jag varit med om sen jag började där. Inte nog med att det ringde KONSTANT och att det flödade in den ena sjuka frågan efter den andra via sms, utan självklart krashade systemet drygt 5 gånger inom 2 timmars tid. Vi missade hur många samtal som helst så det lär vi få höra men va fan. Vi hade nog behövt minst 4 st till som jobbat under natten. Tur att det var härligt härligt folk som jobbade och vid 12 slaget hann jag och Linda springa utanför kontoret och se några fyrverkerier.

Efter igår frågar jag mig ändå vad är det för fel på folk?! Inser inte vuxna människor att på nyårsnatten är det OMÖJLIGT att få tag i en taxi. Ändå ber folk oss koppla dem till typ Taxi 020, Kurir eller Sthlm. Under mestadelen av natten gick det inte ens komma fram till dessa, desamma gällde i resten av landet. Grejen är att folk redan vet detta när dom går ut på nyår men ändå ska envisas med att ringa efter taxi.

Ibland, men bara ibland tappar man hoppet om den intelligenta människan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0