TaxiTorsdag

Så var man hemma igen då. Vaknade imorse runt 9.30 tiden, lite sent kanske eftersom jag skulle föjlt med Harry till sjukhuset frö provtagning redan runt kl 8. Vi hade alltså försovit oss rejält! Som tur var fick hon komma in senare och vi kastade oss i Taxin mot SÖS. Väl där så tog det inte lång tid innan hon var klar men vi bestämde oss för att köpa en varsin kyckling macka på P-byrån och lunchade på sjukan. Slutade med att vi satt och snackade gamla partyminnen i typ 1½ timme.

Eftersom jag och H inte träffades förrän 2006 så har vi ju inte festat ihop i våran ungdom direkt, så det är jävligt kul och berätta om alla sjuka grejer man har varit med om. Tillslut fixa vi en taxi från SÖS, åkte till Skarpnäcks Folkhögskola där Harry pluggar, hon behövde hämta lite böcker eftersom hon får plugga hemma medans hon är sjukskriven.
Hennes skola är asmysig, liten och hemtrevlig, fick även se ateljén och jag fick ångest i hela kroppen. Fan vad jag saknar att måla. Ska åka dit nån eftermiddag när hon har bild så mn kanske kan få vara med på ett hörn. Eller iallafall få andas in doften av färg. Freakin sweet.

Sen blev det taxi från Skarpnäck och hem. Nu är jag hemma och har precis beställt en ny laddare till mobilen. Min är trasig eftersom Sickan (katten) har tuggat på den. Har iofs tejpat den och skit nu, får se om jag kaaanske får liv i den. Men jag lovar inget. Tillsvidare kan det alltså vara svårt att ringa mig, nås på MSN eller via Harry och Valle. Ni som behöver har säkert nån av deras nummer!

Nu ska jag käka, sen kanske vila lite. Jobb kl 23 ikväll, hoppas natten blir lugn! Blir nog en taxi dit ikväll, busskortet har ju gått ut. (skyller på det)
 

Dom åker jag med..så ni vet!
*smygreklaaam*



Kommentarer
Postat av: lisa

Men vad satan. Här sitter jag helt sjuuuukt uttråkad på bygget och tänkte "vad kul att Jessy kommer in snart, då blir det lite livat". Och sen börjar du 23! Nu känner jag mig blåst och ensamen!

2009-01-29 @ 19:23:24
URL: http://fagottrion.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Joo jävligt drygt, men allt är på väg bort nu :) har pratat med lunarstorm och bilddagboken. Fattar inte heller att folk orkar! :/

2009-01-29 @ 20:31:35
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: lisalisa

Wey! Du får dras med mig ända till 02 imorrn natt!

2009-01-30 @ 00:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0